Děti z azylového střediska byly zpočátku zakřiknuté, nechtěly se do činnosti zapojit.
Stejně jako III.C 20.dubna, tak i II.C 6. května podnikla výlet do Kosteleckých Horek, kde na ně čekal program s názvem Není nitka jako nitka.
Bylo vybráno 20 žáků 6. – 9. ročníku se zájmem o přírodu a přírodopis
Víte, kdo to byl bednář? A jaké nástroje potřeboval ke své práci podkovář? Taková a ještě mnohá další řemesla byla nám, druhákům, cizí.
Žáci 6. A se zúčastnili několika aktivit, které měly za cíl přiblížit současné mladé generaci život v pravěku.
Aktivita v délce trvání několika týdnů. Cílem je aktivní podíl žáků na výuce formou vytvoření a následné demonstrace výukové prezentace před spolužáky a uchování vytvořených prací i do dalších školních let..
Aktivita v délce trvání několika týdnů. Cílem je aktivní podíl žáků na výuce formou vytvoření a následné demonstrace výukové prezentace před spolužáky.
Žáci 7. tříd navštěvující seminář z přírodovědných předmětů připraví pro ostatní spolužáky výklad na hodiny přírodopisu na téma Ptáci.
Učitelské povolání není vůbec lehké. My, žáci 4. C jsme se o tom přesvědčili při projektu Děti učí děti.
V každé škole i školce se děti v březnu začnou připravovat na Velikonoce. My jsme to letos zkusili trochu jinak.
Exkurze byla vybrána na základě návaznosti na učivo Fy a Př v 9. ročníku. Informační středisko Hučák HK nabízí školám exkurze ve zrekonstruovaných prostorech bývalé rozvodny vodní el. Hučák
Žáci 6.B a 6.C Základní školy Gutha-Jarkovského v Kostelci nad Orlicí získali v rámci projektu „S EU za moderním vzděláváním“ možnost navštívit středisko ekologické výchovy SEVER v Hornim Maršově. Pobyt byl naplánován na 5 dní od pondělí do pátku a byl tématicky zaměřen na trvale udržitelný rozvoj.
Tak už zase přišel čas, abychom občany města Kostelce informovali o tom, jak pokračujeme na našem projektu
Děti měly za úkol si připravit powerpointovou prezentaci o zdravém způsobu života. Vybrat témata jako jídlo, cvičení atd., zabývat se však i problematikou opačnou jako jsou například drogy.
Žáci měli za úkol připravit powerpointovou prezentaci o hudbě nebo o nějaké tragické události v minulosti. Hudba – úkolem bylo popsat oblíbeného zpěváka nebo skupinu.