Popis vývoje populární hudby do současnosti. Poukázat na rozdíly v současné hudbě a v populární hudbě v minulosti.
Najít obrázky věcí (časopisy, oblíbený sportovní klub, televizní program…), které mají děti rádi.
Žáci si měli doma za úkol připravit povídání, plakát, prezentaci na téma My Life (rodina, zájmy, kamarádi).
Vybraní žáci v hodinách povinné a volitelné informatiky a následně doma zpracují v programu Malování obrázek se zadanými parametry na
Do výuky vlastivědy byly vytvořeny pracovní listy na interaktivní tabuli se zaměřením na kraje a krajská města České republiky.
Podzimní matematikou provedli páťáci své mladší spolužáky ze druhé třídy. Připravili si pro ně pracovní listy, ve kterých si zopakovali sčítání a odčítání do dvaceti a nově i do sta.
Ve středu 10.11.2010 pro vybrané žáky 8.-9.r. v kategorii Kadet ve čtvrtek 11.11.2010 pro vybrané žáky 7.r v kategorii Benjamin
Náplní pravidelných schůzek rodičů s učiteli je především prospěch dětí, jejich chování a seznámení s různými akcemi, které pro děti škola organizuje.
Malířská paleta na sobě nese škálu barev, PALETA Oucmanice nám nabídla rozmanitost programů s ekologickou tématikou.
Žáci vytvořili pro druháčky barevnou abecedu, ve které doplňovali chybějící písmena, řadili podle abecedy slova a jména.
V rámci exkurze z vlastivědy navštívili žáci hlavní město Prahu. Přivezli si dojmy, které se rozhodli prezentovat prostřednictvím slohových prací a následnou tvorbou pracovních listů na interaktivní tabuli.
Jednoho pošmourného dubnového odpoledne nás ve školní družině navštívila skupinka dětí z Pobytového střediska. Cílem plánované návštěvy bylo rozšíření znalostí a vědomostí o životním prostředí, podmínkách života na Zemi a samozřejmě také rozvíjení jazykových a komunikativních dovedností.Projekt EUF 2010 – 20 Moderní výuka českého jazyka-prostředek plnohodnotného prožití volnočasových aktivit žadatelů o mezinárodní ochranu. Ekologie Jednoho pošmourného dubnového odpoledne nás ve školní družině navštívila skupinka dětí z Pobytového střediska. Cílem plánované návštěvy bylo rozšíření znalostí a vědomostí o životním prostředí, podmínkách života na Zemi a samozřejmě také rozvíjení jazykových a komunikativních dovedností. Program jsme měli připravený na zahradě, ale počasí změnilo naše plány a museli jsme téměř vše přesunout do budovy. Jediné stanoviště, které zůstalo venku, bylo třídění odpadů. Děti třídily odpad do čtyř košů – papír, plasty, sklo, nápojové kartony. U některých kousků si nevěděly rady, ale paní vychovatelka jim vždy poradila. Poté jsme se přemístili dovnitř a děti si podle své volby obešly všechna tři oddělení, kde měly na výběr z výroby sluníček z odpadových materiálů, poznávání stromů, rostlin a několika kvízů .
V úterý 12.dubna 2011 vyjeli žáci 9. tříd, vybraní žáci 8. tříd a spolu s nimi i děvčata z pobytového střediska na exkurzi do Terezína. Tato akce se uskutečnila v rámci učiva dějepisu o holocaustu a Protektorátu Čechy a Morava. Exkurze je začleněna do projektu , který je spolufinancován z prostředků Evropského uprchlického fondu.
Žáci IX.A na internetu vyhledali různé informace o historii labyrintů a našli ukázky současných projektů. Zjistili, že nejvíce labyrintů se nachází v parku zámku Loučeň.
Projekt byl zaměřen na pohádky českých autorů. V integračním centru se děti rozdělily do 7 družstev podle pohádkových postav. Úkolem každého družstva bylo nejen zahrát pohádku, ale i plnit různé úkoly. Mezi jednotlivými úkoly zahrála každá skupina své představení.