Projektyvyberte kategorii

Today´s popmusic

Popis vývoje populární hudby do současnosti. Poukázat na rozdíly v současné hudbě a v populární hudbě v minulosti.

My world

Najít obrázky věcí (časopisy, oblíbený sportovní klub, televizní program…), které mají děti rádi.

My Life

Žáci si měli doma za úkol připravit povídání, plakát, prezentaci na téma My Life (rodina, zájmy, kamarádi).

Pod modrou oblohou

Vybraní žáci v hodinách povinné a volitelné informatiky a následně doma zpracují v programu Malování obrázek se zadanými parametry na

Kraje a krajská města

Do výuky vlastivědy byly vytvořeny pracovní listy na interaktivní tabuli se zaměřením na kraje a krajská města České republiky.

Podzimní matematické cestování

Podzimní matematikou provedli páťáci své mladší spolužáky ze druhé třídy. Připravili si pro ně pracovní listy, ve kterých si zopakovali sčítání a odčítání do dvaceti a nově i do sta.

Bobřík informatiky

Ve středu 10.11.2010 pro vybrané žáky 8.-9.r. v kategorii Kadet ve čtvrtek 11.11.2010 pro vybrané žáky 7.r v kategorii Benjamin

Rodičovské schůzky

Náplní pravidelných schůzek rodičů s učiteli je především prospěch dětí, jejich chování a seznámení s různými akcemi, které pro děti škola organizuje.

Ekologické centrum Oucmanice

Malířská paleta na sobě nese škálu barev, PALETA Oucmanice nám nabídla rozmanitost programů s ekologickou tématikou.

Abeceda pro druháčky

Žáci vytvořili pro druháčky barevnou abecedu, ve které doplňovali chybějící písmena, řadili podle abecedy slova a jména.

Představujeme Prahu spolužákům

V rámci exkurze z vlastivědy navštívili žáci hlavní město Prahu. Přivezli si dojmy, které se rozhodli prezentovat prostřednictvím slohových prací a následnou tvorbou pracovních listů na interaktivní tabuli.

ŠD - Ekologie

Jednoho pošmourného dubnového odpoledne nás ve školní družině navštívila skupinka dětí z Pobytového střediska. Cílem plánované návštěvy bylo rozšíření znalostí a vědomostí o životním prostředí, podmínkách života na Zemi a samozřejmě také rozvíjení jazykových a komunikativních dovedností.Projekt EUF 2010 – 20 Moderní výuka českého jazyka-prostředek plnohodnotného prožití volnočasových aktivit žadatelů o mezinárodní ochranu. Ekologie Jednoho pošmourného dubnového odpoledne nás ve školní družině navštívila skupinka dětí z Pobytového střediska. Cílem plánované návštěvy bylo rozšíření znalostí a vědomostí o životním prostředí, podmínkách života na Zemi a samozřejmě také rozvíjení jazykových a komunikativních dovedností. Program jsme měli připravený na zahradě, ale počasí změnilo naše plány a museli jsme téměř vše přesunout do budovy. Jediné stanoviště, které zůstalo venku, bylo třídění odpadů. Děti třídily odpad do čtyř košů – papír, plasty, sklo, nápojové kartony. U některých kousků si nevěděly rady, ale paní vychovatelka jim vždy poradila. Poté jsme se přemístili dovnitř a děti si podle své volby obešly všechna tři oddělení, kde měly na výběr z výroby sluníček z odpadových materiálů, poznávání stromů, rostlin a několika kvízů .

Terezín očima našich žáků

V úterý 12.dubna 2011 vyjeli žáci 9. tříd, vybraní žáci 8. tříd a spolu s nimi i děvčata z pobytového střediska na exkurzi do Terezína. Tato akce se uskutečnila v rámci učiva dějepisu o holocaustu a Protektorátu Čechy a Morava. Exkurze je začleněna do projektu , který je spolufinancován z prostředků Evropského uprchlického fondu.

Labyrint

Žáci IX.A na internetu vyhledali různé informace o historii labyrintů a našli ukázky současných projektů. Zjistili, že nejvíce labyrintů se nachází v parku zámku Loučeň.

Pohádka

Projekt byl zaměřen na pohádky českých autorů. V integračním centru se děti rozdělily do 7 družstev podle pohádkových postav. Úkolem každého družstva bylo nejen zahrát pohádku, ale i plnit různé úkoly. Mezi jednotlivými úkoly zahrála každá skupina své představení.