Proč mívají někteří žáci malůvky v rozích sešitů? Proč si občas bezděčně čmárají? – Na tyto otázky si zkoušeli odpovědět žáci ve výtvarném bloku automatické kresby.
Objevovali, že ruka může kreslit jakoby sama bez ovlivnění rozumem a vědomím. Učili se využívat pravou mozkovou hemisféru, které si připisují funkce intuice, představivosti, tvořivosti a denního snění. Po navození uvolněného stavu začali vytvářet díla spojená s intuicí a kreativitou.
V další části výtvarného bloku se pokoušeli vnímat věci kolem sebe a kreslit to, co vidí.
Vznikla originální díla bez ohledu na to, zda mají žáci dosavadní zkušenosti s kreslením. Děti tak došly ke zjištění, že ať již mají výtvarný talent nebo ne, jsou schopni vytvořit krásné obrázky.
Čerti ve výtvarné výchově 6. B a 6. C Při výtvarné…
Žáci 5.B se zúčastnili preventivního programu „Bubnovačka“. Jedná se o…
Ve středu 20.11. se deváté ročníky zúčastnily interaktivního workshopu Dezimfombies….