Dne 30. září proběhlo na naší škole Třídnické dopoledne. Cílem této akce bylo posílení pozitivních vztahů ve třídním kolektivu.
Program začal sdílením v kruhu, co žáci od dopoledne očekávají. Následně odstartovala aktivita Jména s přívlastky, kdy si každý žák vymyslel vlastnost, která ho popisuje a zároveň toto slovo začínalo stejným písmenem jako jméno žáka. Po představení prvního dítěte žák po levici zopakoval jméno spolužáka a přidal své jméno. Takto to pokračovalo až k poslednímu žákovi, který si zapamatoval jména celé třídy a nakonec představil sám sebe. Aktivita to byla zábavná, všichni žáci i třídní učitel se dobře bavili.
Následovala hra Mašinky, kdy se žáci rozdělili do skupin po 3 dětech. První ve skupině hrál mašinku a měl zavázané oči. Druhý žák plnil pozici uhláku, a také měl zavázané oči. Poslední z trojice byl strojvůdce, který jediný neměl oči zakryté a svými neverbálními pokyny řídil mašinku po třídě bez incidentu. Celá aktivita se nesla v dobré náladě a všichni zúčastnění si ji užili.
Následně jsme se pustili do vytváření Kormidel. Žáci se rozdělili na skupiny po 5 dětech a začali s prací. Úkolem bylo nakreslit kormidlo s 5 držadly (k jednomu držadlu napsal jeden žák své jméno a činnost, ve které vyniká). Dovnitř kormidla žáci napsali činnosti a záliby, které mají všichni ve skupině společné. Po dokončení následovala prezentace hotových kormidel.
Na závěr třídnického dopoledne jsme opět vytvořili kruh a sdíleli si navzájem zážitky z celého programu. Všechny ohlasy byly pozitivní a všichni žáci si aktivity pochvalovali.
Mgr. Petr Málek, tř. učitel 7. B
V pondělí 14. dubna se skupinka žáků 9. ročníku, kteří neskládali…
Ve čtvrtek 10. dubna 2025 se přihlášení žáci 8. tříd…
V pátek 11. dubna jsme se zúčastnili okrskového kola ve vybíjené,…