Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR
Investice do rozvoje vzdělávání
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Žáci si mohli vybrat ze dvou témat:
Popis vývoje populární hudby do současnosti. Poukázat na rozdíly v současné hudbě a v populární hudbě v minulosti. Styl oblečení, hlavní prvky, jací lidé poslouchají danou hudbu, presentace v Powerpointu opatřená hudebními ukázkami
Vybrat světovou událost (zemětřesení, tsunami, požár…), najít informace na internetu, jaké následné reakce událost způsobila, zpracovat jako prezentaci
Většina žáků zpracovala prezentace na velmi dobré úrovni. Velmi se povedly prezentace o populární hudbě, a to i díky tomu, že byly opatřeny nahrávka. Vždy se rozvinula diskuze o názoru posluchačů a prezentujících. Děti se snažily obhájit své názory na populární hudbu v anglickém jazyku, což je pro děti tohoto věku velmi těžké. Reakce děti byly pozitivní, jen se jim nelíbilo, že někteří používají slova, která komolí a sami jim nerozumí, tím pak neudrží pozornost a prezentace je nebaví.
V pátek 20.12. 2024 proběhla na naší škole na druhém stupni…
V pátek 13.12.2024 navštívili žáci 4.C a 5.C Nový zámek v Kostelci…
Hodina fyziky v 7. třídě a dopravní výchova: Praktické cvičení…