Tento den jsme ve třídách II.A a II.B začali rozcvičkou a pohádkou s králíky z klobouku Bobem a Bobkem. Protože ti dva rádi a hodně cestovali po celém světě, museli často hledat v atlasech a encyklopediích. K tomu potřebovali dokonale zvládnout abecedu a umět dobře číst, aby se nejdříve na nová dobrodružství připravili. Úkoly v tento den byly zaměřeny v pohádkovém duchu především na čtení s porozuměním. Děti ve skupinkách vyhledávaly vetřelce v textu, vyznačovaly odpovědi na otázky, doplňovaly děj s vynechanými slovy, cvičily posloupnost vět, přiřazovaly pohádkové dvojice, sestavovaly puzzle z abecedy s obrázkem z pohádky. Její název měly uhodnout a vyjmenovat další postavy z příběhu. Jedním z úkolů byl i popis podobného zvířátka z čteného textu. Uplatnily zde znalosti z Prvouky. Děti si i s tímto zadáním poradily. Nechybělo ani vybarvované počítání, kde podle zadání vypočítaly vodníka, kterého si pojmenovaly, uvedly jeho bydliště, zájmy a popsaly oblečení . Děti své práce zhodnotily s dobrým pocitem a dopoledne se jim líbilo.
B.Kuncová a Z. Tomšová
Kouzelný příběh nerozlučné dvojice malé čarodějnice, která už chce konečně…
Ve škole jsme dostali možnost návštěvy firmy Škoda auto v nedalekých…
Jak vysvětlit události 17. listopadu dětem v první třídě? Jak jim říct,…