Během 1. pololetí žáci osmého ročníku probírali učivo o savcích tak trochu netradičně. V rámci pololetního projektu se učili navzájem. Každý z nich měl za úkol připravit prezentaci na zadané téma a ujmout se role učitele. Téměř všichni se úkolu zhostili na jedničku, na výstup před spolužáky se pečlivě a svědomitě nachystali. Na konci každé hodiny „učitelé“ prověřovali, jestli byli jejich žáci pozorní a kladli jim otázky na zopakování probrané látky. Nedílnou součástí každé hodiny bylo i zhodnocení toho, jak se jim téma zpracovávalo a jak se cítili v roli učitele a samozřejmě posluchači měli za úkol ohodnotit výstupy svých spolužáků „učitelů“. Některé z prací jsou zde k nahlédnutí.
A nakonec jsme učivo o savcích zakončili tématem BIOMY a jejich savci. Po vysvětlení pojmu biom se žáci rozdělili do několika skupin, zjišťovali, kteří savci žijí v lesích mírného pásu, v tundře, v tajze, na poušti, v savaně, v mořích a oceánech, v tropickém deštném lese. Dále laminovali a vystřihovali fotografie savců, které poté zapichovali do polystyrenových desek. Jejich práce jsou velmi zdařilé a můžete si je prohlédnout v učebně přírodopisu.
Mgr. Markéta Karásková
Kouzelný příběh nerozlučné dvojice malé čarodějnice, která už chce konečně…
Ve škole jsme dostali možnost návštěvy firmy Škoda auto v nedalekých…
Jak vysvětlit události 17. listopadu dětem v první třídě? Jak jim říct,…