Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR
Investice do rozvoje vzdělávání
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Tato aktivita navazuje na exkurzi do Národního hřebčína v Kladrubech nad Labem, která se uskutečnila 3. listopadu 2009. Žáci 8. B dostali za úkol vytvořit výukovou prezentaci pro své spolužáky na základě poznatků, které během exkurze získali.
Žáci byli už před exkurzí seznámeni s požadavky na obsah a formální uspořádání prezentací. Při jejich zhotovování měli použít především informace a fotomateriál získaný během exkurze, mohli však využít i fakta uvedená na webových stránkách hřebčína. Po technické stránce většina žáků zvládla úkol bez problémů, potíže však u mnohých nastaly při tvorbě písemného komentáře. Děti mají malou slovní zásobu, omezené vyjadřovací schopnosti, velké nedostatky v pravopisu. V každém případě je ale třeba ocenit přístup a snahu, se kterou většina dětí úkol splnila. Velkou motivací pro ně byla především představa, že se svou prezentací předstoupí před spolužáky.
Nejlépe si s prezentací poradili a také ji nejzdařileji dokázali komentovatHelena ČapkováaMichal Podzimek. Ti se vypravili 21. prosince do 8. A. Spolužáci je se zaujetím poslouchali, ptali se a vznášeli konstruktivní připomínky.
Na závěr lze konstatovat, že děti nové informace od spolužáků přijímaly přirozeně a s větším zájmem, než od vyučujícího, který jim už „zevšedněl“. Samotní interpreti prezentací byli také velmi spokojení, protože viděli přímý užitek práce, kterou vynaložili.
V pátek 20.12. 2024 proběhla na naší škole na druhém stupni…
V pátek 13.12.2024 navštívili žáci 4.C a 5.C Nový zámek v Kostelci…
Hodina fyziky v 7. třídě a dopravní výchova: Praktické cvičení…