19.05. 2016

Pohár rozhlasu

Celkový bodový stav - Žáci

Umí.

Jméno

Ročník

Oddíl/stát

Body

1

ZŠTYN

ZŠ Týniště nad OrlicíZŠ Týniště nad Orlicí

6567

2

MASAR

ZŠ Rychnov nad Kn. Masarykova ZŠ Rychnov n.K.

4961

3

SKUHR

ZŠ a MŠ Skuhrov nad Bělou ZŠ a MŠ Skuhrov n. Bělou

4879

4

KOSTE

ZŠ G-J Kostelec nad Orlicí ZŠ G-J Kostelec nad Orlicí

4791

5

ZŠSOL

ZŠ SolniceZŠ Solnice

4373

6

JAVOR

ZŠ Rychnov nad Kněžnou Javornická ZŠ Rychnov n. K.

4356

Celkový bodový stav - Ml. žáci

Umí.

Jméno

Ročník

Oddíl/stát

Body

1

JAVOR

ZŠ Rychnov nad Kněžnou JavornickáZŠ Rychnov nad K.

4542

2

MASAR

ZŠ Rychnov nad Kněžnou MasarykovaZŠ Rychnov nad K.

4039

3

ZŠTYN

ZŠ Týniště nad OrlicíZŠ Týniště nad Orlicí

3904

4

KOSTE

ZŠ G-J Kostelec nad Orlicí ZŠ G-J Kostelec nad Orlicí

3266

5

ZŠSOL

ZŠ Solnice ZŠ Solnice

2453

6

SKUHR

ZŠ a MŠ Skuhrov nad Bělou ZŠ a MŠ Skuhrov nad Bělou

2369

Celkový bodový stav - Žákyně

Umí.

Jméno

Ročník

Oddíl/stát

Body

1

ZŠTYN

ZŠ Týniště nad Orlicí ZŠ Týniště nad Orlicí

4893

2

MASAR

ZŠ Rychnov nad Kněžnou Masarykova ZŠ Rychnov n.K.

4708

3

JAVOR

ZŠ Rychnov nad Kněž. Javornická ZŠ Rychnov n.K.

4680

4

KOSTE

ZŠ G-J Kostelec nad Orlicí ZŠ G-J Kostelec nad Orlicí

3994

5

ZŠSOL

ZŠ Solnice ZŠ Solnice

3784

6

SKUHR

ZŠ a MŠ Skuhrov nad Bělou ZŠ a MŠ Skuhrov nad Bělou

3533

Celkový bodový stav - Ml. žákyně

Umí.

Jméno

Ročník

Oddíl/stát

Body

1

ZŠTYN

ZŠ Týniště nad Orlicí ZŠ Týniště nad Orlicí

4487

2

KOSTE

ZŠ G-J Kostelec nad Orlicí ZŠ G-J Kostelec nad Orlicí

4150

3

MASAR

ZŠ Rychnov nad Kněžnou Masarykova ZŠ Rychnov n. K.

4046

4

SKUHR

ZŠ a MŠ Skuhrov nad BělouZŠ a MŠ Skuhrov nad Bělou

3139

5

ZŠSOL

ZŠ SolniceZŠ Solnice

2626

Návštěva divadelního představení Malá čarodějnice

Kouzelný příběh nerozlučné dvojice malé čarodějnice, která už chce konečně…

Škoda auto Kvasiny - 9. ročník

Ve škole jsme dostali možnost návštěvy firmy Škoda auto v nedalekých…

Český rok: 17. listopad v 1. B

Jak vysvětlit události 17. listopadu dětem v první třídě? Jak jim říct,…