06.06. 2016

MINIMÁLNÍ PREVENTIVNÍ PROGRAM 2. A a 2. B

Dne 5. 5. 2016 žáci 2. A a 2. B společně prožili chvíle her na zlepšení komunikace mezi spolužáky, vztahy ve třídě i mezi třídami.

První část se uskutečnila v učebně pohybových her. Zde děti hrály hry na poznávání svých vrstevníků a sám sebe:

1) Na papírové pytle děti zapsaly své jméno- ,,co rád dělám“ ( rád-a jím, rád-a kreslím, rád-a spím, rád-a zalévám květiny, ráda chodím do školy, rád-a jezdím na výlety, mám hodně kamarádů, mám rád-a sladkosti,…)

2) Znám jména svých spolužáků (v kruhu děti vytleskávaly nejdříve své jméno a pak toho, koho chtěly vyvolat)

3) Hra: Na detektiva (dvě děti šly za dveře, ostatní seděly v kruhu a jeden předcvičoval různé pohyby, úkolem detektivů bylo přijít nato, kdo předvádí pohyb)

4) Hra: Tichá pošta jinak (děti byly rozděleni do stejných skupin, seděly tak, aby jeden druhému mohl kreslit na záda, potom zadní nakreslil obrázek, který si bez řečí posílaly k prvnímu)

5) Tanec na novinách

Druhou část žáci strávili na hřišti za Sokolovnou, kde byly zařazeny hry: Evoluce a Mrkaná. Na závěr proběhlo hodnocení celého programu s kladným ohlasem.

Iva Kozlová, Jana Havlová

Návštěva divadelního představení Malá čarodějnice

Kouzelný příběh nerozlučné dvojice malé čarodějnice, která už chce konečně…

Škoda auto Kvasiny - 9. ročník

Ve škole jsme dostali možnost návštěvy firmy Škoda auto v nedalekých…

Český rok: 17. listopad v 1. B

Jak vysvětlit události 17. listopadu dětem v první třídě? Jak jim říct,…