Tentokrát jsme si při výchově ke zdraví procvičili a prověřili naše znalosti z oblasti dopravní výchovy pomocí různých úkolů, které připravila paní učitelka. Vytvořili jsme si dvojčlenné až tříčlenné týmy a plnili úkoly na připravených stanovištích. A co jsme si zopakovali, procvičili a co nového jsme se naučili?
Do obrázku jsme zakreslovali reflexní prvky na oblečení, jízdním kole, ale třeba taky kočárku a uvědomili si, jak důležité je „být vidět“.
V úkolu jsme řešili a na jízdním kole si ukazovali nejdůležitější bezpečnostní prvky. Zamysleli jsme se také nad tím, jestli jsou naše jízdní kola správně vybavená.
Dále jsme rozhodovali, co patří k povinné výbavě kola, k výbavě kola za snížené viditelnosti a doporučené výbavě.
Vybírali jsme správná tvrzení o chodcích, kteří jsou účastníky silničního provozu.
Označovali jsme chyby, které dějají cyklisti v silničním provozu.
Vybírali jsme vždy jednu správnou odpověď na otázky týkající se silničního provozu.
Měli jsme rozhodnot v šesti různých situacích, jak budou automobily projíždět křižovatkami. Zopakovali jsme si tak pravidlo pravé ruky a dopravní značky.
Měli jsme za úkol přiřadit obrázek dopravní značky k jeho názvu. Pexeso jako takové jsme si zahrát nestihli, nevadí, třeba příště...
Tento úkol byl trochu o postřehu. Měli jsme vyhledat a v osmisměrce vyznačit 18 pojmů týkajících se dopravní výchovy a vylušit tajenku.
Opět jsme si procvičili téma dopravní značky. Výsledkem byla hezká hvězda.
Dvouhodinovka výchovy ke zdraví utekla jako voda, pobavili jsme se, ledacos si zopakovali a spoustu nových informací se dozvěděli.
Třída 6.B
Dne 24. 9. 2024 naši školu navštívil pan Peška…
Jak jsme pozorovali vývoj motýlů. Měli jsme jedinečnou příležitost stát…
Letos se školního kola chemické olympiády zúčastnili tři odvážlivci. A…