V úterý 31.3.2015 se hodiny českého jazyka ujal žák 7.A Martin Slavík. Na začátku hodiny se uskutečnila soutěž mezi dvěma týmy v pravopise přísloví a příslovečných spřežek. Následovala samostatná práce – pracovní list, jehož náplní bylo pravopisné cvičení a jazykový rozbor. Martin byl na roztrhání. Spolužáci se na „pana učitele“ obraceli s dotazy, jak postupovat, jak vyplňovat jednotlivé úkoly. Martin všem trpělivě odpovídal. Čas plynul velmi rychle a poslední připravenou část své hodiny již Martin nestihl uskutečnit. Sám Martin přiznal, že si myslel, že žáci budou rychlejší. Na můj dotaz, jak dlouho si hodinu připravoval, odpověděl, že asi dvě hodiny. Uznal, že nejhorší je udržet si v hodině kázeň. V závěru hodiny si Martin vybral pracovní listy s tím, že si je chce sám opravit.
Hodně štěstí, Martine, a díky za velmi pěkně připravenou hodinu.
Eva Voborníková
Kouzelný příběh nerozlučné dvojice malé čarodějnice, která už chce konečně…
Ve škole jsme dostali možnost návštěvy firmy Škoda auto v nedalekých…
Jak vysvětlit události 17. listopadu dětem v první třídě? Jak jim říct,…